FAQ wandelapp

Hieronder hebben we zoveel mogelijk veelgestelde vragen geplaatst over het gebruik van onze wandelapp. Staat je vraag er niet tussen stuur dan gerust een e-mail naar Sandra van der Willigen, Project Coördinator van Wandelen voor Water via info@wandelenvoorwater.nl. Zij beantwoordt je vragen graag.  

Welke wandelapp moet ik downladen?
Wanneer kan ik meedoen aan Wandelen voor Water?
Hoe kan ik meedoen aan Wandelen voor Water?
Welke afstanden kan ik wandelen?
Waar kan ik wandelen?
Krijg ik alle stempelposten onderweg te zien als ik een kortere afstand loop?
Krijg ik een seintje als ik bij een stempelpost ben?
Is het een probleem als ik een stempelpost mis?
Ik wil nog een afstand lopen, kan dit?
Moet ik internetverbinding hebben tijdens het wandelen?
We doen als gezin of klas mee, kunnen we allemaal op hetzelfde account wandelen?
Mijn app is uitgevallen tijdens het wandelen, wat nu?
Mijn batterij is leeg dus ik heb de wandeling niet kunnen voltooien met de app.
Mijn batterij loopt snel leeg, hoe los ik dit op?
Hoe vind ik routes?
Moet ik perse een route lopen of mag ik ook mijn eigen route lopen?
Ik loop met een groepje, hoe krijgen we allemaal dezelfde route?
Mag ik ook zelf bepalen waar ik langs loop?
De route maakt vanaf mijn locatie maar 1 route, geen 3. Hoe kan dit?
De app kan vanaf mijn locatie helemaal geen routes vinden. Hoe kan dit?
Ik word volgens de route langs een pad gestuurd die niet bestaat, wat moet ik nu doen?
De app is uitgevallen onderweg, wat moet ik nu doen?
Ik hoor de aanwijzingen niet, wat moet ik doen?
Ik hoor de aanwijzingen alleen in het Engels. Hoe zet ik dit op Nederlands?
Mijn GPS verbinding doet het niet. Wat nu?